Obsługa klienta

ZADZWOŃ i ZAMÓW
(pon-pn 9:00-17:00)

tel.(22) 299-49-70
kom. 501-130-422

Masz pytania? Napisz!
info@ans.sklep.pl

Sprzęt biurowy do pracy zdalnej – co warto mieć w swoim gabinecie?

Dodano: 2020-08-05

Coraz częściej w firmach pracownicy mogą skorzystać z pracy zdalnej. Czasami organizuje się taki jeden dzień, a innym razem większą część tygodnia. Bez względu na to, jak często wykonujesz obowiązki służbowe w domu, przyda Ci się sprzęt biurowy do pracy zdalnej. Przedstawiamy wyposażenie idealna dla osób posiadających własny gabinet w mieszkaniu.

Słuchawki audio z mikrofonem

Komunikacja z zespołem jest bardzo ważna. Nawet pracując z domu, musisz co jakiś czas omówić ważną sprawę z innymi współpracownikami. Najlepiej sprawdzają się grupowe konferencje online. Aby w nich uczestniczyć, przydadzą Ci się słuchawki audio z mikrofonem. Warto wybrać model, który wyraźnie przetwarza oraz przesyła dźwięk – zwróć także uwagę na jakość wykonania i materiały wykorzystane do produkcji. Najlepiej znaleźć słuchawki audio z mikrofonem, które dodatkowo wytłumią wszystkie zakłócenia oraz hałasy wydobywające się z mieszkania. Wówczas praca z domu będzie przyjemna, podobnie jak komunikacja z innymi członkami zespołu.



Listwy zasilające

Idąc do biura, nie musisz zastanawiać się nad tym, czy masz ze sobą sprzęt potrzebny do pracy. Zwykle to we firmie znajdują się komputery, skanery, drukarki i inne urządzenia elektroniczne gotowe do użycia. Nieco inaczej sytuacja ta prezentuje się w przypadku pracy zdalnej. Jeżeli będziesz potrzebować szybko skorzystać ze sprzętu w domu, przydadzą Ci się specjalne listwy zasilające. Bardzo często zapominają o nich osoby, które dopiero rozpoczynają pracę zdalną. Dzięki nim możesz wszystkie urządzenia mieć pod ręką w swoim gabinecie. Wybierając listwy zasilające, postaraj się znaleźć modele, które będą wydajne i odpowiednio pojemne. Niektóre umożliwiają podłączenie dwóch lub trzech urządzeń, a inne posiadają miejsce nawet na cztery wtyczki.

Sprzęt biurowy do pracy zdalnej

Bardzo możliwe, że pierwsze dni pracy z domu będą dla Ciebie kompletnym chaosem. Wykonywanie zadań służbowych w zaciszu mieszkania to bardzo atrakcyjne rozwiązanie, ale należy się przyzwyczaić do takiej zmiany. Potrzebujesz także odpowiedniego sprzętu biurowego do pracy zdalnej, aby czas spędzony za biurkiem był komfortowy. Jeżeli masz już listy zasilające i udało Ci się podłączyć urządzenia potrzebne do wykonywania zadań służbowych, pamiętaj o odpowiednim umieszczeniu okablowania. Pomogą Ci w tym na przykład specjalne organizery lub maskownice. Jeśli chcesz cieszyć się maksymalną ergonomią podczas korzystania z komputera, warto także dokładnie sprawdzić uchwyty biurkowe. Dzięki nim dostosujesz położenie ekranu do własnych wymagań.

Kategorie: Porady

Polecamy: