Obsługa klienta

ZADZWOŃ i ZAMÓW
(pon-pn 9:00-17:00)

tel.(22) 299-49-70
kom. 501-130-422

W grudniu pracujemy w soboty
w godz. 10:30 -14:00

Masz pytania? Napisz!
info@ans.sklep.pl

Reklamacje

REKLAMACJE

Niezgodność Towaru z umową

Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Towar bez wad, zgodny z umową. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność w stosunku do Konsumenta lub Przedsiębiorcy na Prawach Konsumenta za niezgodność Towaru z umową na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta a także w przepisach ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny, z wyłączeniem przepisów księgi trzeciej tytułu XI działu II.

Jak złożyć reklamacje?

Reklamacja może zostać złożona na przykład:

  1. pisemnie na adres: ANS.SKLEP.PL, ul. Małej Łąki nr 72, 02 – 793 Warszawa,

  2. w formie elektronicznej na adres: info@ans.sklep.pl

Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:

  1. dane osoby składającej reklamację (imię i nazwisko, numer zamówienia, numer telefonu, adres e-mail, symbol zakupionego towaru),

  2. wskazanie braku zgodności z umową wraz z datą stwierdzenia niezgodności, ew. zdjęcia uszkodzenia lub wady,

  3. żądanie sposobu doprowadzenia do zgodności z umową lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy,

  4. dokument potwierdzający zawarcie umowy (dokumentem tym może być na przykład Paragon, Faktura VAT, wydruk z karty płatniczej, nr zamówienia lub inny dokument potwierdzający zawarcie umowy.

Termin rozpatrzenia reklamacji

Sprzedawca jest obowiązany udzielić odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

Konsument może skorzystać z następujących pozasądowych instytucji zajmujących się rozpatrywaniem reklamacji i dochodzeniem roszczeń:

  1. zwrócić się z wnioskiem o rozwiązanie sporu do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej. Podmiotem uprawnionym, właściwym dla Sprzedawcy jest Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Warszawie, ul Sienkiewicza 3, 00 – 015 Warszawa http://wiih.org.pl/),

  2. złożyć wniosek o rozpoznanie sprawy przed stałym polubownym sądem konsumenckim, działającym przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej,

  3. skorzystać z bezpłatnej pomocy prawnej u miejskich lub powiatowych rzeczników konsumentów,

  4. skorzystać z bezpłatnej pomocy prawnej świadczonej pod numerem Infolinii konsumenckiej 801440220 oraz 222667676, czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-18:00 (koszt połączenia wg taryfy operatora), lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: porady@dlakonsumentow.pl.

Konsument może złożyć skargę za pośrednictwem platformy ODR (online dispute resolution) dostępnej pod adresem elektronicznym: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ Europejska platforma ODR stanowi jeden wspólny punkt dostępu dla konsumentów i przedsiębiorców, umożliwiający pozasądowe rozstrzyganie sporów dotyczących zobowiązań umownych, wynikających z zawartej internetowej umowy sprzedaży i / lub zawartej internetowej umowy o świadczenie usług. Jednocześnie Sprzedawca przypomina, iż adres poczty elektronicznej do kontaktu to: info@ans.sklep.pl

Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa punkt kontaktowy udzielający informacji Konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. Pomoc udzielana jest pod numerem telefonu 225560333, za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt.adr@uokik.gov.pl. Z pracownikiem Punktu można również spotkać się osobiście w Centrali UOKIK pod adresem: Plac Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa.

Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną

Reklamacje dotyczące usług świadczonych drogą elektroniczną, można zgłaszać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@ans.sklep.pl lub pisemnie na adres: ANS.SKLEP.PL, ul. Małej Łąki nr 72, 02-793 Warszawa.

Reklamacja powinna zawierać przedmiot reklamacji wraz z uzasadnieniem, a także wskazanie danych kontaktowych osoby składającej reklamację (imię, nazwisko, adres korespondencyjny, adres e-mail).

Usługodawca ustosunkuje się do złożonej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni od dnia jej otrzymania, przesyłając odpowiedź zgodnie z wybranym przez Usługobiorcę sposobem.

Rękojmia dla Przedsiębiorców

Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Towar lub brak zgodności Towaru z umową wobec Klienta będącego Przedsiębiorcą zostaje wyłączona (podstawa prawna: art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego).