Filtry

Producent

Cena

13950 zł - 22050 zł

Obsługa klienta

ZADZWOŃ i ZAMÓW
(pon-pn 9:00-17:00)

tel.(22) 299-49-70
kom. 501-130-422

Masz pytania? Napisz!
info@ans.sklep.pl

Kioski multimedialne 

Multimedialne infokioski – szerokie zastosowanie oraz co warto o nich wiedzieć

Sama nazwa infokiosków dla niektórych może brzmieć nieco enigmatycznie, choć spotykamy się z nimi niemal na co dzień. Infokiosk to bowiem samoobsługowe stoiska handlowe i informacyjne.

Kiosk multimedialny to nieduży punkt informacyjny lub sprzedażowy, którego nadrzędnym zadaniem jest przekazywanie informacji Klientom lub spełnianie ściśle określonego zadania. Kioski multimedialne, czyli infokioski, infomaty lub stoły multimedialne, to urządzenia z wbudowanym ekranem i komputerem. Kioski informacyjne są wyposażone w monitory dotykowe, czytnik kodów kreskowych, czytnik kart, drukarkę i kamerę. Możesz z nich skorzystać w centrach handlowych, sklepach, urzędach, przychodniach czy muzeach.

Można w nich kupić bilety komunikacyjne, kolejowe, uzyskać informacje turystyczne bądź wywołać zdjęcia. Nie jest wtedy konieczny dodatkowy osprzęt ani dodatkowy pracownik. Infokioski wyposażone w niezbędne akcesoria i technologie są obiektami, które stanowią wręcz synonim oszczędności czasu, postępu cywilizacyjnego i innowacyjności.

Infokioski — ich unikalne cechy

Infokioski znajdujące się wewnątrz budynków będą się nieco różniły cechami od tych zewnętrznych. Nie będą musiały być tak odporne na warunki atmosferyczne. Przykładowy infokiosk znajdujący się w centrum handlowym będzie miał ekran dotykowy LCD 46", szkło hartowane, podstawę przymocowaną do podłoża, wloty na kable, a także możliwość pomalowania tabkiosku na wybrany kolor.

Co zyskujesz, montując kiosk multimedialny?

Intuicyjna obsługa, możliwość personalizacji opcji do potrzeb Klienta i trwała konstrukcja – multimedialne kioski to funkcjonalne urządzenia, które dają nowe możliwości i rozwiązania dla Twojego biznesu. To funkcje składania zamówień, wyświetlania reklam, płatności za zamówienia, ale też możliwości, takie jak drukowanie rachunków, biletów i przekazywanie komunikatów głosowych. Dzięki zastosowaniu infokiosków zwiększasz liczbę obsługiwanych klientów i usprawniasz obsługę klienta, odciążając tym samym pracowników. Klient jest zadowolony, bo oszczędza czas, a Twoi pracownicy mogą w tym samym czasie obsługiwać pozostałych Klientów.